Solidaarisuus on tärkeää tutkimuksessamme ja tuotekehityksessämme. Auta, ole ystävällinen. Me kaikki olemme omistajia yrityksemme menestyksessä.
Ranilla on yli 18 vuoden kokemus teknologian alalta kehittäjänä ja arkkitehtina erikoisalanaan monimutkaiset ja laajat järjestelmät, ja hänen intohimonaan ovat joustavat ja tehokkaat prosessit. Ran tuo vahvaa teknistä osaamista MyHeritagelle, jossa hän on työskennellyt luodakseen “laatu elämäntapana” -kulttuurin tutkimus- ja tuotekehitys osastolle ja kannustaakseen tiimejä keskittymään toteutukseen laadusta tinkimättä.
Ennen kuin hänestä tuli tutkimus- ja tuotekehitysosaston varapääjohtaja, ja myöhemmin tutkimuksen ja tuotekehityksen toimitusjohtaja, Ran johti MyHeritagen taustatiimiä 4 vuoden ajan tarkentaen arkkitehtuuria korkean skaalautuvuuden haasteiden ratkaisemiseksi ja mahdollistaen sen, että MyHeritage käsittelee kymmeniä miljoonia käyttäjiä ja miljardeja profiileja ja historiallisia asiakirjoja. Ennen kuin hän tuli MyHeritagelle, Ran oli yhden Nokia Siemens -verkoston liiketoimintalinjan ohjelmistoarkkitehti.
Ranilla on humanististen tieteiden kandidaatin tutkinto tietotekniikan alalta Tel Aviv-Yafon yliopistosta. Rania innosti tekniikan alalle hänen suosikkiharrastuksensa - koodaaminen - jonka hän aloitti 10-vuotiaana luomalla pelejä internetiä edeltävälle ajalle.
Ennen kuin hänestä tuli tutkimus- ja tuotekehitysosaston varapääjohtaja, ja myöhemmin tutkimuksen ja tuotekehityksen toimitusjohtaja, Ran johti MyHeritagen taustatiimiä 4 vuoden ajan tarkentaen arkkitehtuuria korkean skaalautuvuuden haasteiden ratkaisemiseksi ja mahdollistaen sen, että MyHeritage käsittelee kymmeniä miljoonia käyttäjiä ja miljardeja profiileja ja historiallisia asiakirjoja. Ennen kuin hän tuli MyHeritagelle, Ran oli yhden Nokia Siemens -verkoston liiketoimintalinjan ohjelmistoarkkitehti.
Ranilla on humanististen tieteiden kandidaatin tutkinto tietotekniikan alalta Tel Aviv-Yafon yliopistosta. Rania innosti tekniikan alalle hänen suosikkiharrastuksensa - koodaaminen - jonka hän aloitti 10-vuotiaana luomalla pelejä internetiä edeltävälle ajalle.