Takaisin

Miten voin muuttaa perhesivustoni näyttönimeä ?

Jos haluat vaihtaa näyttönimeäsi (nimen, jonka muut MyHeritagen jäsenet näkevät) napsauta Tili > Yksityisyyteni. Poista ruksi osion edessä olevasta ruudusta “Näytä oikea nimeni perheeni ulkopuolisille jäsenille”  ja lisää valitsemasi näyttönimi.

Kuinka poistan perhesivustoni MyHeritagesta?

Varoitus: Perhesivustosi poistaminen johtaa tietojen häviämiseen peruuttamattomasti! Online-sivuston poistaminen tuhoaa sen koko sisällön ml. sukupuut ja valokuvat. Se ei poista omalla koneellasi olevia tietoja, esim. Family Tree Builder  -projekteja. Voit poistaa sivuston vain, kun olet kirjautunut sivustolle kyseisen sivuston verkkovastaavana. Jos haluat poistaa perhesivustosi MyHeritagesta, seuraa alla olevia ohjeita: Varmista ensin, että olet sillä perhesivustollasi,

Mitä minun pitäisi tehdä, jos en saanutkaan päivitystä, jonka maksoin?

Jos olet maksanut Family Tree Builderin päivityksen tai perhesivuston tilauksen, mutta et ole varma, onko päivitys astunut voimaan, tarkasta seuraavat asiat: 1. Oletko kirjautunut verkkovastaavana sivustolle, jonka päivitit? Sinun pitää kirjautua niin, että tunnistamme sinut Premium-jäseneksi. 2. Onko Family Tree Builder rekisteröity samalla sähköpostiosoitteella kuin Premium-tilisi? Voit tarkistaa tämän avaamalla Family Tree Builderin ja klikkaamalla Julkaiseminen

Miten muutan profiilini osoitetta?

Muuttaaksesi osoitettasi valitse Koti-otsikosta Sivustojäsenet.  Voit muuttaa osoitettasi klikkaamalla omalla kohdallasi Lisää… : Valitse Muokkaa Osoitetta: Korjaa osoite ja klikkaa Tallenna.

Voinko kutsua kaksi hekilöä, jotka käyttävät samaa sähköpostiosoitetta?

Tilit MyHeritage.com’ssa on luotu siten, että henkilön sähköpostiosoite ainutlaatuinen tieto tälle tilille kirjautumiseksi. Kahdelle eri tilille ei voi kirjautua samalla kirjautumistiedoilla. On siis tarpeellista kutsua kukin jäsen eri sähköpostiosoitteilla. Me tiedämme, että useat puolisot käyttävät samaa sähköpostiosoitetta. Emme valitettavasti voi tehdä poikkeuksia tässä asiassa.

Voinko yhdistää kaksi tiliä tai perhesivustoa?

Jos sinulla on kaksi tiliä tai sivustoa MyHeritagessa, ne ovat erillisiä eikä niitä voi yhdistää toisiinsa. Parasta käyttää yhtä tiliä ja yhtä sähköpostiosoitetta kirjautumiseen. Koska yksi perhesivusto voi sisältää useita sukupuita (niin monta kuin sivustosi tila sallii), on paljon helpompaa hallita vain yhtä perhesivustoa. Jos sinun pitää poistaa tili, muista kopioida sukupuu ja/tai sen kuvat ennen poistoa! Jos

Miten muokkaan profiiliani?

Tiesitkö, mikä ero MyHeritage.comin jäsenprofiilin ja perhesivustosi profiilin välillä on? MyHeritage.comin jäsenprofiiliin kuuluvat kaikki MyHeritage.comin jäsenyytesi tilitiedot. Tietoihin kuuluu mm. sähköpostiosoitteesi, salasanasi, fyysinen osoitteesi, kaikki sivustot, joiden jäsen olet, kiinnostuskohteesi jne. Tällaiselta MyHeritafe.comin jäsenprofiili näyttää: *MyHeritage.com-profiilisi on se, minkä muut MyHeritage.comin jäsenet näkevät (muutkin kuin perhesivustosi jäsenet). Kaikki arkaluontoiset tietosi on kuitenkin PIILOTETTU. Emme koskaan,

Voinko hakea MyHeritage.com jäsentä käyttämällä sähköpostiosoitetta?

Heritagessa  emme paljasta jäsenten sähköpostiosoitteita. Jos yrität ottaa yhteyttä toiseen jäseneen, sinun pitäisi päästä heidän perheensä sivustolle. Voit etsiä nimiä Sukututkimus keskuksesta.

Kuinka voin maksaa perhesivustoni laajentamisen?

Voit maksaa perhesivuston tai Family Tree Builder’in laajennuksen luottokortilla, shekillä tai sähköisellä siirrolla. Nämä valinnat löytyvät Sivustoasetuksista, jonne pääset perhesivuston oikean ylälaidan linkistä Tili ja sieltä valinta Sivustoasetukset. Maksut voidaan tehdä UDD; ERR tai GBP valuutoissa. Jos haluat selvittää paljonko se on omassa valuutassasi, niin käytä verkon valuuttamuunninta, saadaksesi viimeisimmät valuuttakurssit. Hae Googlella ”currency converter”

Miksi kaikki tapahtumani kalenterissa ei suorita sähköpostihälytystä?

Olet jo todennäköisesti saanut kalenterihälytyksen tulevista tapahtumista suvussasi mikäli sinulla on perhesivusto, tai olet jäsenenä jollakin perhesivustolla. Kalenterihälytykset ovat nättejä HTML kuvallisia sähköposteja, jotka on suunniteltu auttamaan puussasi olevien henkilöiden syntymäpäivien ja vuosipäivien muistamista. Miksi joskus tietyt tapahtumat eivät sisälly kalenterihälytykseen, vaikka tiedän niiden olevan puussa. Kun puu kasvaa suuremmaksi sisältäen yhä enemmän tapahtumia, hälytysten

Unohdin salasanani, mitä pitää tehdä?

Mene osoitteeseen MyHeritage.com . Klikkaa sisäänkirjaus sivulla linkkiä ’Unohtunut salasana?’. Saat sähköpostissa ohjeet uuden salasanan luomiseksi. Kun olet näin kirjautunut sisään, mene heti profiiliisi vaihtamaan salasanasi helpommin muistettavaan. Jos rakennat sukupuutasi Family Tree Builder’illa, on välttämätöntä vaihtaa salasanasi sielläkin. Family Tree Builder’in salasanan ja sähköpostiosoitteen muutoksesta saat tietoa seuraavasta: Kuinka vaihdan kirjautumiseni Family Tree Builderissa?

Mikä on perustilin kiintiö verkossa?

Jos olet perussivuston jäsen (ei maksava jäsen), puuhun liitettävien henkilöiden määrä on 250 ja muistitilaa on 250 MB. Tämä sisältää kaikki sukupuut sivustolla riippumatta siitä, onko ne luotu verkossa tai Family Tree Builder’lla ja julkaistu sivulle myöhemmin. Jos haluat laajentaa tiliäsi, avaa selaimessa MyHeritage.com ja varmista, että olet sisään kirjautuneena. Mene perhesivustollesi. Sivustollasi koti-lehdellä ylhäällä

Mitä on liittyminen?

Ymmärtääksesi liittymisen merkityksen, pitää sinun ensin tietää että, on eroa perhesivun jäsenillä ja puussa olevilla henkilöillä. Tämä merkitsee, että perheen jäsenet voivat tulla perhesivuston jäseniksi ilman, että tiedetään vastavaa sukupuun henkilöllisyyttä. On myös mahdollista, että sivuston verkkovastaava ei ole liitetty sukupuuhun. Suosittelemme, että kaikki sivuston jäsenet liitetään sukupuuhun, jotta ymmärrämme heidän suhteensa muihin henkilöihin puussa.

Kuinka voin erota toisen perhesivuston jäsenyydestä?

Jos olet jonkun perhesivuston jäsen ja haluat poistaa jäsenyytesi siltä sivustolta, kirjaudu online-tilillesi sekä klikkaa oikeassa yläkulmassa Tili ja valitse “Sivustoni”. Kunkin sivustonimen oikealla puolella (siis sivustojen, joiden jäsen olet) näet pienen X:n. Klikkaamalla tätä X:ää eroat ko. sivuston jäsenyydestä.