Takaisin

Voinko lähettää salasanan perheenjäsenelle?

Jos joku perheenjäsen on hukannut salasanansa, hänen pitää mennä www.myheritage.com -sivulle ja klikata Forgot Password (Salasana hukassa) -painiketta. Perheesi jäsenelle lähetetään automaattisesti sähköpostiviesti, jossa on ohjeet uuden salasanan asettamiseksi.

Miten löydä vanhan perhesivustoni, johon minulla ei enää ole pääsyä?

Jos olet varma, että sinulla on perhesivusto MyHeritage’ssa, mutta et ole enää varma miten sen löydät, voit tehdä muutamia asioita: 1. Hae sähköpostilaatikostasi vanhoja snomia MyHeritage’lta ne voisat sisältää linkin sivustollesi. Näissä voi olla tervetulotoivotus, Smart Match tai Record Match ilmoituksia, Kalenterihälytyksiä, jne. Usein löydät linkin tämän tyyppisistä sähköposteista joka vie sinut perhesivustollesi. 2. Etsi

Miksi saan vastauksen “tämä sähköposti on jo varattu” kun yritän muuttaa sähköpostiosoitettani?

Jos yrität muuttaa profiilisi sähköpostiosoitetta MyHeritage.com sivustolla ja saat virheilmoituksen “Sähköpostiosoite on jo varattu (This email address is already taken)” se merkitsee, että antamasi osoite on jo rekisteröity MyHeritage.com sivustolle eri käyttäjätilille. Sähköpostiosoitetta voidaan käyttää vain yhden tilin luomiseen. Osoite voidaan ottaa käyttöön, vasta kun tuo osoitetta käyttävä käyttäjätili on poistettu. Mene oikean ylälaidan Tili

Miksi en voi löytää juuri aloittamaani perhesivustoa?

Jos et löydä perhesivustoasi, tarkista seuraavat seikat: 1. Millä sähköpostiosoitteella kirjauduit? Oletko nyt kirjautuneena sivustolle, Jotta sinut tunnistettaisiin luomasi sivuston verkkovastaavana, on sinun olla kirjautuneena verkkovastaavana rekisteröimälläsi sähköpostiosoitteella ja salasanalla 2. Missä on sivuston rekisteröinnin jälkeen meiltä saamasi sähköposti? Kun rekisteröidyt MyHeritage.com sivustolle, sinulle lähetetään sähköposti varustettuna perhesivuston kirjautumistiedoilla. Käytä tätä sähköpostia sivustolle kirjautumiseen, jos

Voinko kutsua kaksi hekilöä, jotka käyttävät samaa sähköpostiosoitetta?

Tilit MyHeritage.com’ssa on luotu siten, että henkilön sähköpostiosoite ainutlaatuinen tieto tälle tilille kirjautumiseksi. Kahdelle eri tilille ei voi kirjautua samalla kirjautumistiedoilla. On siis tarpeellista kutsua kukin jäsen eri sähköpostiosoitteilla. Me tiedämme, että useat puolisot käyttävät samaa sähköpostiosoitetta. Emme valitettavasti voi tehdä poikkeuksia tässä asiassa.

Miksi näen “Bad” käyttäjätunnuksessa ja salasanassa, kun yritän julkaista Family Tree Builderia?

Jos olet äskettäin vaihtanut salasanasi äskettäin MyHeritage.comissa, mutta et ole muuttanut sitä Family Tree Builderissa, näyttöön tulee virheilmoitus ’virhellinen  käyttäjätunnus tai salasana” yrittäessäsi julkaista sukupuutasi Family Tree Builderissa. Korjaa tilanne avaamalla Family Tree Builder ja menenemällä valikosta ‘Sync (julkaise)’ > ‘Omat sivustoni’. Klikkaa  ”Kirjaudu toisena jäsenenä”.  Anna sähköpostiosoitteesi ja uusi salasana ja klikkaa ‘OK’. Et

Jos unohdin sähköpostiosoitteeni ja salasanani, miten voin päästä takaisin perhesivuilleni?

Jos olet unohtanut sähköpostiosoitteesi ja salasanasi kirjautuaksesi  MyHeritage.com perhesivustolle, lähetä sivuston linkki ja  kolmen puun  jäsenen nimet ja syntymäajat osoitteeseen support@myheritage.com. Tukiryhmä auttaa sinut kirjautumaan uudelleen.

Kuinka lisään valokuvia perhesivustolleni?

Klikkaa “Kuvat & videot” -> “Lisää kuvia & videoita”. Voit lisätä kuvia manuaalisesti, tuoda niitä suoraan websivustoilta, joilla jaetaan kuvia sekä ladata niitä sähköpostilla tai mobiililaitteesta.

Kuinka kutsun jäseniä perhesivustoltani?

Jos haluat kutsua jäseniä perhesivustollesi, yksinkertaisesti klikkaa Kutsu lisää perhettä -linkkiä sivuston kotisivulla. Tämä vaihtoehto on käytettävissä myös Sivustojäsenet-linkin alla. Siellä on lista sukupuusi henkilöistä, joita ei ole vielä kutsuttu perhesivustolle. Jos vierität sivun alalaitaan, siellä on mahdollisuus kutsua sivustolle uusia henkilöitä, jotka eivät vielä ole sukupuussasi. Voit kutsua henkilöitä manuaalisesti klikkaamalla ‘kutsu henkilöitä manuaalisesti’

Kuinka muutan sähköpostiosoitteeni?

Kirjaudu sisään nykyisellä sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Klikkaa näytön oikeassa yläkulmassa Tili. Valitse Profiilini. Klikkaa sitten “Vaihda sähköpostiosoite & salasana”. Jos käytät Family Tree Builderia, sinun täytyy sen lisäksi, että muutat tietosi yllä kuvatulla tavalla MyHeritage.com profiilissa, muuttaa ne myös Family Tree Builder -ohjelmassa. Tämä FAQ näyttää kuinka: Kuinka vaihdan kirjautumiseni Family Tree Builderissa?

Kuinka vaihdan salasanani?

Mene MyHeritage.comiin. Klikkaa näytön oikeassa yläkulmassa olevaa Tiliä ja sitten valitse Profiilini. Klikkaa sitten “Vaihda sähköposti & salasana”. Jos vaihdat salasanasi sivustolla ja käytät sukupuun rakentamiseen Family Tree Builderia, sinun täytyy vaihtaa salasana myös Family Tree Builderissa. Tässä ohje: Kuinka vaihdan kirjautumiseni Family Tree Builderissa?